Uqasha Senrose Ditahan, Dadah Jenis Erimin 5 Dalam Beg Tangan.Apa Dah Jadi ni?Adakah dia dianiaya?

Pelakon Uqasha Senrose ditahan kerana memiliki dadah jenis Erimin 5. Malah ketika ditahan pelakon tersebut juga disyaki berada dalam keadaan khayal. Difahamkan Uqasha ditahan selepas terlibat dalam satu kemalangan di hadapan sebuah rumah bertempat di Taman Tun Dr. Ismail pada jam 11.45 pagi hari ini. Menurut sumber, sebuah motokar jenis Range Rover berwarna putih telah …

Nak jual gelang emas chrome putih.Taukey emas kata tak laku.Awas jangan tertipu.

Berapa ramai yang mempunyai ilmu mengenai barang kemas? Rata-ratanya tiada dan kebanyakannya hanya menaruh kepercayaan terhadap peniaga barang kemas 100%. Tiada masalah beli membeli barang kemas, tetapi bila nak jual barang kemas itu semula, timbul beberapa keraguan. Ada yang kata, barang kemas yang chrome putih itu tidak laku, tiada nilai bagai sehingga peniaga tawarkan harga …

Bersahabat Baik Dari Kecil, Akhirnya Monyet & Itik Ini Pergi Bersama. Netizen Terkejut Kisah Pengakhirannya.

Alahai.. sedih nya bila kami dapat kisah dari kiriman inbox malam tadi bila seorang individu ni share dengan kami tentang kisah dua haiwan yang monyet dan itik yang berkawan baik dari kecil tapi akhirnya mati pun bersama. Kisah menyayat hati ni telah mendapat sebanyak lebih 17,000 shares di Facebook. Paling nak menangis bila tengok tuan …

Tolong Doakan Xandra Sihat: Lan Solo Dan Isteri

ISTERI kepada penyanyi Lan Kristal, Nur Sheila, memohon orang ramai agar mendoakan kesihatan anak keempatnya, Nur Amna Quxandra, 3 bulan, yang bakal menjalani pembedahan pada 31 Mei depan. Pembedahan yang akan dijalankan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) itu adalah untuk merawat sumbing yang dialami anak bongsu pasangan ini yang dilahirkan pada 24 Februari lalu. Sheila …

Peminat terkejut usia sudah mencecah 50 tahun, ini sekitar majlis sambutan hari jadi Ziana Zain

Pasti ramai yang tidak menyangka bahawa usianya kini sudah mencecah 50 tahun dek kerana wajahnya yang awet muda dan memiliki badan yang slim dan menawan. Ziana Zaian atau nama sebenarnya Siti Roziana binti Zain telah menyambut hari jadinya yang ke-50 tahun pada 2 Mei lepas. Bertemakan hitam putih, majlis yang disambut secara sederhana bersama rakan-rakan rapat telah mengabadikan …

Gunakan 1 dari 5 bahan ini.Eyebag anda akan hilang secara semulajadi

Pernahkah anda rasa takut untuk melihat cermin pada awal pagi disebabkan eyebag? Sekiranya anda salah seorang yang mempunyai masalah eyabag, jangan risau. Pada post kali ini kami senaraikan rawatan semulajadi untuk hilangkan eyebag dengan mudah. Sebelum itu, kita kenalpasti penyebab kepada kehadiran lingkaran hitam pada mata anda ini. Eyebag boleh disebabkan oleh beberapa faktor. Antaranya …

(Video) Baca & Sebar! Tular Orang Arab Berjudi Secara Berjemaah Adalah FITNAH!!!

Baru2 ni viral pasal video tersebar katanya ada casino kat saudi, tapi bila tengok balik sebenarnya ini pertandingan kad Baloot tournament yang pertama kali dibuat di arab saudi tahun ni.  Takde unsur pertaruhan, sapa menang. dapat hadiah. lebih kurang macam pertandingan chess. Permainan kad baloot bukan sesuatu yang baru, ia sebenarnya dah dianggap permainan tradisional …

“Terima kasih Nedim dan Nora…”- Bapa luah rasa syukur anak menghidap ekzema sudah pulih

Bapa kepada bayi Nur Edriana Maisarah iaitu Mohd Shahril Azman telah mengucapkan terima kasih kepada pasangan selebriti Nedim Nazri dan Nora Danish kerana sudi menanggung kos rawatan penyakit ekzema anaknya yang kini berusia lima bulan. Keadaan kesihatan adik Maisarah sudah beransur pulih selepas mendapatkan rawatan di sebuah pusat perubatan swasta di Kuala Lumpur. Pada seawal …

Aku Dipinang Madu Isteri Pertama.Tak Sangka Selepas 2 Minggu Kahwin,Rupa²nya Ini Niat Mereka

Assalamualaikum. Tidak tahu dari mana aku nak mulakan. Ok, aku adalah isteri kedua,tapi jangan syak yang bukan-bukan, bukan aku yang pergi mencari suami, tapi mereka yang mencari aku. Aku boleh dikatakan andartu, yer sudah 35 tahun masih belom berkahwin, calon pun tidak ada, bila maduku datang meminang aku untuk suaminya, aku agak terkejut. Tapi setelah …