Uncategorized

Memiliki wajah comel & mata cantik, ini gambar terkini anak Fizo Omar & Mawar Karim

Sedar tak sedar, usia anak perempuan kepada pasangan Fizo Omar dan Mawar Abdul Karim iaitu Wan Maryam telah mencecah usia lima bulan sejak dilahirkan. Cahaya mata sulung pasangan pelakon dan usahawan berjaya itu saling tidak tumpah seperti mereka apabila mewarisi kecantikan dan kecomelan daripada ibu bapanya. Ketika usianya menginjak 30 hari, Wan Maryam telah menjadi …

Jangan Harap Kau dapat pisahkan kami! Budak ini dah berjanji sehidup semati dengan aku!’ – Tertuntut ilmu hitam dari Siam

Okey-okey, aku akan start story aku bila mana 10 saja la yang retweet. Aku pun bukan femes mana dan cerita aku berkenaan tatu ni, ‘Ilmu hitam dari Siam’. #thread #seram. Disebabkan aku ni tak berapa nak femes, aku cerita sajalah. Okey, watak dalam story ini ada ada sebagai perawat, Along (pesakit yang mengamalkan ilmu hitam …

[VIDEO] “Berseri-Seri…Seri Orang mengandung…Ntah-Ntah Dapat Anak Perempuan”- Lebih 300K Tontonan, Wajah ‘Comel’ Ummi Nazeera Dipuji Netizen

Ummi Nazeera, sebut sahaja namanya pasti ada yang menyukai lakonannya dalam drama Patahnya Sebelah Sayap bukan? Manakan tak, jika watak yang dibawa oleh Ummi membuatkan rata-rata menangis kerana nasib yang ditimpa oleh wanita cantik ini dalam drama tersebut. Perkembangan terbaru, ketika Ummi dikatakan hamil membuatkan ramai peminat tumpang gembira dan malah seronok mendengar berita yang …

Manis dan anggun berhijab, penampilan Tengku Permaisuri Selangor curi perhatian

Cantik dan manis apabila nampak kelibat beliau iaitu DYMM Tengku Permaisuri Selangor, Tengku Norashikin yang hadir dalam majlis berbuka puasa bersama rakyat dan menunaikan solat sunat tarawih di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam pada 18 Mei lalu. Baginda yang mengenakan baju kurung Kedah dan tudung berwarna kelabu telah menarik perhatian rakyat …

Cuba Cara Ini Untuk Membunuh Lipas Dengan Hanya 1 Malam.. Hanya Gunakan Bahan Simple Ini..

Lipas mėrupakan jėnis sėrangga mėnjijikan yang kėrap muncul di dalam rumah. Jangankan mėlihatnya, mėndėngar nama lipas disėbut saja sudah pasti secara automatik dah melompat naik kerusi. Namun selain membunuh dengan racun serangga, terdapat altėrnatif yang dijamin lipas mati tak berkuit beramai-ramai.. Kėntang dan Asid Boric Masak kėntang hingga matang kėmudian tumbuk hingga halus. Masukkan asam …

DOAKAN USTAZ DATO DR. MOHD IZHAR ARIFF KERETA REMPUH POKOK DAN TERBAKAR PULANG DARI MHI TV3 PAGI TADI (8GAMBAR)

Bangi : Pensyarah Kanan Jabatan Syariah Fakulti Pengajian Islam UKM  Ustaz Dato’ Dr. Mohd Izhar Ariff telah terlibat dalam kemalangan pagi tadi di Bandar Bukit Mahkota Bangi. Kereta yang dipandu Ustaz telah merempuh pokok lalu terbakar, beliau sempat diselamat kan oleh orang ramai ditempat kejadian yang berjaya mengeluarkan dirinya dari kereta sebelum kereta tersebut terbakar keseluruhan. …

Siapa yang parking kereta di ERL Salak Tinggi, cek dulu tayar sebelum pergi

Sekarang ini, pelbagai taktik yang digunakan oleh sesetengah untuk memerangkap mangsa mereka bagi mengaut keuntungan dengan cara yang mudah. Tidak pasti sama ada terdesak akibat tekanan ekonomi ataupun malas semata-mata, golongan ini dilihat tidak teragak-agak untuk memperdayakan mangsa mereka untuk tujuan peribadi. Terbaru, seorang pengguna Facebook telah berkongsi pengalaman tayar kereta beliau yang hampir dipancitkan …

Info Solat : Mesti Baca !!! Kesilapan Meletak Jari Kaki Ketika Sujud Dalam Solat.

WAJIB BACA – Kesilapan meletak jari kaki ketika sujud dalam solat. Topik hari ini: Kesilapan meletak jari kaki ketika sujud dalam solat. Perasan atau tidak ketika sujud dalam solat ada bermacam cara meletak atau menyusun jari kaki kita di lantai. Ada yang letak di hujung kuku, ada yang bersilang dan bermacam-macam lagi.Pada kali ini jom kita …