Month: December 2017

Fizo kongsi pengalaman di bilik bedah

DIKURNIAKAN bayi perempuan, Fizo Omar teruja berkongsi pengalaman melihat isterinya, Mawar Abdul Karim melalui proses bersalin di dewan pembedahan. Selebriti berusia 32 tahun ini menceritakan detik-detik paling bermakna itu menerusi akaun Faceboknya(FB), hari ini. “Tak tahu macam mana aku nak cakap perasaan aku masa tu, bila aku lihat sendiri Dr Hamid Arshat dan assistantnya ‘memotong’ …

Kerana Lebih Percayakan ‘Ubat’ Dijual Ahli Keluarga, Nyawa Anak Kecil Kesayangan Melayang

Tak ramai, tapi memang ada sesetengah ibu bapa yang suka memilih atau terpaksa memilih rawatan alternatif ataupun ubat-ubatan yang tidak dijual secara sah di farmasi sebagainya untuk merawat anak-anak mereka. Lagi satu, penjual-penjual produk kesihatan ini memang pandai cakap untuk melariskan produk mereka dengan pelbagai dakwaan yang tak disertakan bukti klinikal pun. Tapi itulah, ada …

JPJ sita Rolls Royce Datuk Aliff Syukri

KERETA Rolls Royce dipercayai milik Pengarah Urusan D’herbs Holding Sdn Bhd, Datuk Aliff Syukri, antara 20 kenderaan disita dalam Op Patuh Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) di Jalan Bangsar, malam tadi. Dalam operasi bermula 8.30 malam itu, kereta mewah berkenaan yang disewa warganegara Australia itu disita kira-kira 11 malam, kerana kesalahan kawasan pengisytiharan penggunaan Lesen Kenderaan …

5 Sebab Kenapa Anak Boleh Jadi Biadap. Mak Ayah Wajib Tahu!

Walaupun anak anda masih kecil tapi kalau tak dididik dengan betul bimbang mereka boleh jadi anak yang biadap bila besar nanti. Nauzubillahhiminzalik. Mohon dijauhkan anak-anak kita dari berperangai macam tu. Tapi mendidik anak-anak zaman digital ini memerlukan mak ayah kecekapan dan kepakaran mengikut perkembangan banyak perkara. Kadang tu macam geram juga dengan si kecil yang …

Viral dah! ‘Kucing’ paling besar di dunia.. kanak2 pun tak takut, buka mata dah!

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Cepat tengok!! Kucing raja yang paling besar di dunia!! Buat banyak orang buka mata dah.. Dalam video ni, tengok apa yang telah mereka rakamkan sangat mengejutkan! Tak pernah lihat kucing yang begitu besar sekali, kanak-kanak pun tak takut, berani sentuh dia dengan dekat. Pada 5 …

Awas Para Wanita! Ini 10 Petanda Rahim Tidak Sihat Dan 9 Cara Mengatasinya! Jangan Ambil Mudah Sakit Belakang Dan Sakit Kaki Petandanya…

Wanita walaupun di tempat kerja, mereka bertungkus lumus memerah idea dan menyiapkan tuntutan kerja yang bukan sedikit. Sarat dengan tugasan daripada pagi hinggalah ke petang. Keluar sahaja daripada pintu pejabat, otak serta merta bertukar untuk menyambung tugasan pada keluarga di rumah. Namun pada kesibukan itu, usah lupa pada kesihatan sendiri. Menjaga dalaman wanita adalah satu …

Menu RM2

Sitiawan: Kos sara hidup dan harga barang yang meningkat tidak menjadi penghalang kepada seorang pengusaha gerai makanan di Kampung Deralik di sini, memperkenalkan menu serendah RM2. Meskipun dengan hanya RM2, keenakan dan saiz hidangan setiap menu yang dijual di Gerai RM2 Ros secukup rasa serta setanding seperti makanan disediakan di restoran biasa yang menawarkan harga …

LELAKI WAJIB TAHU! 10 SEBAB MEMBUATKAN SPERMA LELAKI MENJADI LEMAH. NO 6 RAMAI YANG BUAT!

10 Sebab Membuatkan Sperma Lelaki Menjadi Lemah| Ini adalah sangat penting bagi pasangan yang telah mendirikan rumah tangga dan merancang untuk mendapatkan anak dalam masa yang singkat! Sememangnya anda terutama si lelaki perlu tahu apakah 10 sebab membuatkan sperma lelaki menjadi lemah dan juga anda harus tahu cara mengatasinya demi menjamin peratusan untuk anda mendapat …

Zizie Dapat Anak Kembar Sehari Sebelum Hari Lahirnya

PELAKON Zizie Ezette selamat melahirkan bayi kembar lelaki kira-kira 5.48 dan 5.50 pagi, Jumaat di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur. Menerusi pengkongsian di Instagram Zizie meluahkan rasa teruja apabila kedua-dua bayi itu lahir sehari sebelum hari lahirnya pada Sabtu. Zizie kongsi berita gembira itu di Instagramnya. “Ibu hari jadi dengan dua hadiah hari lahir …

23 Selebriti Kelahiran Dewi Remaja, Siapa Paling Letop?

Sudah 32 tahun berlalu sejak pertama kali Pencarian Dewi Remaja dianjurkan pada tahun 1985/1986 yang dulu.Sama seperti Pencarian Hero Remaja, program Dewi Remaja juga sudah banyak melahirkan aktres terkenal tanah air. Dalam ramai-ramai peserta Dewi Remaja ni, mesti ada yang korang langsung tak sangka rupa-rupanya mereka ni dilahirkan daripada program ini. Agak-gak korang, siapa je …